- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Rozhodně velká výzva pro organizačně schopného uchazeče, přirozenou autoritu týmu. Hledám zájemce, který bude mít zejm. po stránce koordinační na starosti fungování administrativního zázemí společnosti (sídlo v Plzni), která spadá pod centrálu v SRN (nutná velmi dobrá znalost NJ).
Budete se věnovat organizování práce a reportingu pozic podpůrného administrativního charakteru (logistika, podpora nákupu, podpora obchodu, HR, podpora finančního účetnictví – cestovní náhrady apod.).
Součástí práce je rozvoj efektivních procesů uvnitř svěřeného útvaru, rozvoj a proškolování týmu kolegů a kolegyň (cca 22 členný tým), získávání úkolů a koordinace jejich plnění s ohledem na potřeby a zadání mateřské centrály v SRN.
Svojí prací budete přispívat k naplňování obchodních záměrů mateřské centrály v SRN v širokém spektru podpůrných administrativních služeb (nákup, logistika, HR, účetnictví, nákup aj.).
Nástup do PP: ideálně leden – únor 2020, event. dle domluvy
mzdová nabídka: dle profesních zkušeností zájemce, dohodou (níže uvedené rozpětí je informativní)
Výběrové řízení: 1. kolo: pohovor u klienta, 2. kolo: absolvování assessment centra (jednodenní záležitost)
ŘP sk. B
Info o zaměstnavateli:
Velmi prestižní společnost sídlící v Plzni, jež realizuje projekty v oblasti strojírenské konstrukce, elektroprojektování, PLC programování a aplikačního engineeringu, mateřská centrála v SRN.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?