Manažer/ka administrativy a zákaznické podpory, Sázava

Benešov
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Kontakt
Personální konzultant, zobrazit tel. číslo

O nás

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.

O nás

Profil firmy:

Náš klient se zabývá potravinářskou výrobou. Pro svůj provoz v Sázavě (ve Středních Čechách) hledá nového kolegu / kolegyni na pracovní pozici manažer/ka administrativy a zákaznické podpory.

Na tuto klíčovou pracovní pozici ve firmě hledáme spolehlivého kolegu / kolegyni se schopností vedení týmu, vedení a koordinací procesů v rámci firmy, dohledem nad procesy (fakturace, zákaznický servis apod.) s dopadem na provoz firmy, podporou HR a financí, správy administrativních funkcí apod.

Nejde o asistentskou nebo čistě administrativní pozici. Jedná se o administrativně-procesní pozici v mezinárodním prostředí. Nejde tedy o zajišťování kancelářských potřeb, organizaci služebních cest nebo plánování schůzek. Jde o koordinaci a dohled nad procesy.

Na této pracovní pozici budete zodpovědní za:

- vedení pracovního týmu - administrativa + customer care
- dohled nad informačním systémem společnosti a účetními doklady
- vedení kanceláře firmy, vedení přehledu docházky zaměstnanců, přípravu podkladů pro mzdy 
- různé HR administrativní úkoly
- podporu týmu customer care, koordinaci komunikace mezi zákaznickým servisem, výrobou a expedicí

Uvítáme:

- min. SŠ vzdělání
- aktivní praxi na podobné pracovní pozici
- praxi v administrativě, podpoře HR procesů - výhodou

- schopnost vést podřízené (admin, customer care)
- dobrou orientaci v administrativních procesech, práci v účetním informačním systému apod.
- jasné organizační schopnosti
- spolehlivost a smysl pro detail
- schopnost pracovat samostatně
- schopnost rychlého a efektivního řešení problémů
- schopnost efektivní práce pod tlakem, pro-zákaznickou orientaci
- dobrou znalost AJ
- aktivní znalost práce na PC - MS Office
(Word, Excel…)
- nástup možný dle dohody s vybraným kandidátem

Do týmu hledáme zodpovědného a spolehlivého kolegu, který předvídá důsledky svých rozhodnutí, předchází chybám, přebírá odpovědnost a současně hledá a nachází řešení, pokud se objeví problémy… 

Nabízíme:

- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou ve stabilní a rostoucí společnosti, 
- pracoviště Sázava
ve Středních Čechách
- aktivní podporu vedení společnosti během zaškolovacího procesu 
- motivující mzdové ohodnocení, dle předchozích zkušeností a praxe 
- možnost zajímavé seberealizace v důležitém úseku výrobní firmy
- zajímavý profesní a odborný růst v rámci společnosti

- nástup možný dle dohody s vybraným kandidátem


Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Vzdělávací kurzy

Sídlo firmy

MIKUPEX TRADE s.r.o.
Ke Šmejkalu 135
149 00 Praha

IČO: 03472108
Datová schránka: qdvquug
Další informace:
GPS: 50.015907,14.510345,
S-JTSK: -737569.02 -1051763.98, RUIAN: 21971358

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.