- 36 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
o znalost zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů
o výbornou znalost nástrojů Excel pro pokročilé uživatele
o schopnost systematické práce, samostatného řešení problémů, schopnost koncepčního a logického myšlení
o vysoké pracovní nasazení, pečlivost a spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o zkušenosti s tvorbou analýz a rozpočtování u energetických hospodářství
o zkušenosti s výstavbou, provozem nebo údržbou energetických celků a hospodářství
o znalost ISO 50001:2018
o orientace v technických normách, stavební dokumentaci a rozpočtech
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o vstřícné pracovní podmínky – pružná pracovní doba, možnost práce z domu
o zahájení pracovního poměru možné od 1. 7. 2025
o plný pracovní úvazek
o 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o pestrý benefitní program (osobní konta, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, aj.)
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 9. 6. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?