- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou, po zapracování možnost prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Hlavní činnosti a zodpovědnosti: nákup materiálu a náhradních dílů na stroje a zařízení dle požadavků mistra údržby nebo vedoucího technického úseku; evidence náhradních dílů na skladě; výdej materiálu ze skladu; evidence a zpracování docházky jako podklad pro mzdovou účtárnu; kontrola platnosti školení pracovníků údržby, elektroúdržby, chlazení a kotelny; evidence pracovních úrazů; zpracování přehledů spotřeb (plyn, elektřina, voda atd.) na základě opisů; kontrola platnosti revizí na stroje a zařízení; zajišťování nákupu technických plynů; archivaci servisních listů, dodacích listů, smluv a předávacích protokolů; zakládání deníků údržby na nové stroje a zařízení; evidence a zakládání složek pro stroje a zařízení (servisní manuály, návody a parts listy); dodržování platné podnikové dokumentace a požadavků aplikovaných norem kvality; evidence provozních řádů a předpisů TÚ; dle potřeby zajištění odpadů různého charakteru (kromě VŽP) a následná evidence + zpracování hlášení; výtahy a zdvihací zařízení – evidence; přehled o dostupné stavební dokumentaci.
Požadavky: dobrá znalost běžných uživatelských programů, samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita, nutný zdravotní průkaz – lze získat při nástupu.
Zaměstnanecké výhody: finanční benefity formou cafeterie, možnost nákupu výrobků za sníženou cenu, každý měsíc balíčky z výrobků společnosti, podnikové dotované stravování.
Kontakt – Mgr. Belančinová Katarína; tel.: zobrazit tel. číslo (Po-Pá od 06:00 hod. do 14:30 hod.), e-mail: e-mail přes (zaslání životopisu).



