- Plný úvazek
pravidelné prohlídky svěřených bytových domů a zjišťování jejich tech. stavu, navrhování řešení ke zlepšení provozu domu, zajištění a kontrola provozních služeb pro bytové domy – úklid, dodávky energií, objednávání oprav a rekonstrukcí, příprava a organizace výběrových řízení na větší opravy, evidence a objednávky revizí a kontrol tech. zařízení a objednávání odstranění závad, jednání s dodavateli a kontrola jejich činnosti, spolupráce při řešení reklamací a pojistných událostí, administrativní práce související s údržbou bytových jednotek, administrace přijatých faktur, komunikace se členy společenství vlastníků, vyřizování žádostí, doporučení, připomínek a stížnosti obdržených od členů společenství, podíl a účast na shromážděních společenství vlastníků a s tím spojená administrativa, min. SŠ vzdělání (staveb. či tech. směru), ŘP „B“ – aktivní řidič, znalost PC (MS Office), dobré organizační a komunikační schopnosti, manuální zručnost, praxe ve stavebnictví výhodou, vlastní organizace náplně práce, příspěvek na stravování a na penzijní připojištění, mobilní telefon, kontakt e-mailem