- Plný úvazek
Požadované dovednosti
Pokročilá znalost Anglického jazyka – denní písemná a mluvená forma
Technické znalosti – oblast telefonie, digitální televize, internetové sítě
Uživatelské znalosti s Win OS, MS Office
Zkušenosti se zákaznickým servisem, technickou podporou, prací v call centru
Vysoká úroveň komunikačních dovedností
Pro-zákaznický přístup
Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
Poznámka k volnému místu:
Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, testem znalosti anglického jazyka a ústním pohovorem v anglickém jazyce během výběrového řizení. Znalost anglického jazyka by měla odpovídat úrovni C1/C2
Výhodou: certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, …)
Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno
souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou