- Plný úvazek
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
Náplň práce – koordinace nákupu přímého a nepřímého materiálu, kontrola a analýza skladových zásob na denní bázi, kontrola dodacích listů a faktur s ohledem na množství a cenu, zajištění dodavatelů a optimalizace nákupních cen pro svěřené projekty včetně reportingu, hodnocení a rozvoj dodavatelů, úzká spolupráce s ostatními odděleními napříč společností a řešení případných reklamací, práce v ERP systému a administrativa s tímto spojená
Požadujeme – velmi dobré komunikační schopnosti, velmi dobrou znalost práce na PC, MS Office, zejména Excel, aktivní přístup k sebevzdělávání, spolehlivost a loajalitu, zkušenost s nákupem či plánováním nutností (logické myšlení), vyjednávací schopnosti pro jednání s dodavateli, angličtina alespoň na úrovni B1
Nabízíme – zázemí rodinné firmy nadnárodního formátu, stravenkový paušál, 25 dní dovolené, 3 sick days, možnost občasné práce z domova po zaučení, příspěvek na penzijní připojištění / Sodexo, pracovní doba 37,5 hodin týdně, firemní akce pro zaměstnance