- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Jste organizovaná/ý, flexibilní a dokážete vše kompletně zařídit? Tak se staňte naším Office Managerem ve skladu s fotovoltaickými panely! Vaší náplní práce by byla celková organizace chodu skladu a zajištění, aby montážníci byli vždy plně vybaveni a měli tak s čím pracovat. Sklad se nachází v Moravském Krumlově a Vaše pracovní doba by byla cca od pondělí do pátku od 6:30 do 17:00. Za to Vám nabízíme finanční ohodnocení až 55 000 Kč za měsíc. Pokud ale budete šikovná/ý a o všechno se dokonale postaráte, tak Vás za to navíc oceníme.
Jestli Vás tato nabídka zaujala, tak nám neváhej poslat svůj životopis :)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.