- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: komplexní vedení účetnictví, správce rozpočtu – sestavování rozpočtu, kontrola plnění rozpočtu, rozpočtová opatření, vyprcovává rozbory hospodaření a plnění rozpočtu obce, sestavení roční závěrky a závěrečného účtu obce, daňová agenda DPH, KH, podklady k DPPO, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, zajišťování inventarizace majetku, provádění dokladové inventury, zpracování statistikých výkazů, zajišťování platebního styku z bankou, vedení sociálního fondu zaměstnavatele, zástup referenta místních poplatků.
Požadavky: min. úplné SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost účetnictví, pokročilá znalost práce s PC, organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, spolehlivost, ochota dále se vzdělávat.
Výhodou: praxe v účetním programu KEO4, praxe v oblasti účetnictví obcí, znalost zákona o obcích, o rozpočtových pravidlech územních celků, správního řádu a zákoniku práce, ŘP sk. B.
Předpoklady uchazeče: státní občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost.
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní spříslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP uchazeče, strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadním zaměstnání, odborných znalostech a dovednostech, originál nebo ověřená kopie z evidence trestů ne starší 3 měsíců, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, telefonní a e-mailový kontakt, datum a podpis uchazeče, souhlas se zpracováním osobních dat pro potřeby výběrové řízení.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obáce výrazně označené slovy „Výběrové řízení účetní – neotvírat“ mohou zájemci zaslat poštou na adresu Obecní úřad Blatnice pod Svatým Antonínkem, 696 71 Blatnice pod Svatým Antonínkem č.p.. 28 do 22.6.2023.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit nebo prodloužit toto výběrové řízení, popř. od něj ustoupit či toto výběrové řízení zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?