- 15 000 – 19 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obecná charakteristika pozice: vykonává činnosti požadované stavebním zákonem, vede stavební řízení, vydává stavební povolení, souhlas s ohlášenou stavbou, kolaudační souhlas, souhlas ke zkušebnímu provozu před vydáním kolaudačního souhlasu, rozhodnutí o změnách v užívání staveb. Nařizuje odstranění stavby, pořízení zjednodušené projektové dokumentace stavby, provádění nezbytných úprav, provádění udržovacích prací, provedení neodkladné zabezpečovací práce, vyklizení stavby. Přijímá žádosti o změnu stavby před dokončením a vydávání rozhodnutí o změně stavby před dokončením, přijímání žádosti o kolaudační souhlas, žádosti o stavební povolení aj. Ukládá pokuty za přestupky proti stavebnímu zákonu.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída).
Písemná přihláška zájemce k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení, příp. titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu (u cizího státního občana číslo dokladu k povolení pobytu), telefon a email; datum a podpis zájemce.
Lhůta pro podání přihlášky: 23. 6. 2023
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady. („Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.) Město Poděbrady (mesto-podebrady.cz)
Nabízíme: stravenky, příspěvek na rekreaci, ošatné, indispoziční volno, pružná pracovní doba;
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?