- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Požadované vzdělání: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou technického směru. Popis prac. pozice: Komplexně vykonává činnosti správce majetku statutárního města Liberec (správu objektů a zařízení včetně příslušenství a související činnosti). Zajišťuje vyhlášení výběrových řízení na provedení stavebních prací nebo služeb včetně dohledu nad prováděním prací. Přebírá majetek po jeho rekonstrukcích a obnovách včetně sledování záručních lhůt, uplatňování reklamací, sankcí a pokut. Spolupracuje s jinými odbory při zajištění komplexní správy svěřených objektů a činností. Další požadavky: orientace ve výkresové dokumentaci; orientace v základních právních předpisech státní správy a samosprávy vítány; dobrá úroveň komunikačních schopností a ochota učit se vítána; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz skupiny B. Uvítáme uchazeče s praxí při správě majetku.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby
Pracovní poměr na 1 rok (poté předpoklad změny PP na dobu určitou).
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105 do 24.7.2025. Výběrové řízení bude probíhat na přelomu měsíců července/srpen 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?