- Plný úvazek
Vysokoškolské vzdělání technického směru; znalost zákonných norem platných pro oblast správy veřejného majetku (správa komunikací a veřejného osvětlení); orientace v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka komunikací, odpovědnosti za škodu související s veřejným majetkem apod.; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řídící a organizační schopnosti (nejméně dvouletá praxe ve vedoucí funkci); řidičský průkaz skupiny „B“, uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office). Uvítáme praxi ve veřejné správě, v podnikové agendě nebo při správě majetku apod.
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (přehled poskytovaných benefitů na https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-personalni/dokumenty/prihlaska-k-vyberovemu-rizeni.html
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 29.07.2022
Výběrové řízení proběhne v srpnu 2022 (bude upřesněno)



