- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Komplexně vykonává činnosti správce majetku statutárního města Liberec (správu objektů a zařízení včetně příslušenství a související činnosti). Zajišťuje vyhlášení výběrových řízení na provedení stavebních prací nebo služeb. Provádí věcnou a cenovou kontrolu staveb, investičních akcí a oprav. Přebírá majetek po jeho rekonstrukcích a obnovách včetně sledování záručních lhůt, uplatňování reklamací, sankcí a pokut. Operativně a průběžně zajišťuje drobné opravy, údržbu objektů a jejich příslušenství, ve smyslu platných předpisů, včetně operativního zajištění havarijních oprav. Vypisuje výběrová řízení, zajišťuje zpracování smluv, přebírá majetek po jeho rekonstrukcích a obnovách včetně sledování záručních lhůt, uplatňování reklamací, sankcí a pokut. Zajišťuje dohled nad prováděním staveb a jejich provozem a v rámci své působnosti provádí jejich pravidelné kontroly.
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby
Pracovní poměr sjednán na dobu určitou 1 rok, poté předpoklad změny na dobu neurčitou.
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Hlásit se emailem, telefonicky do 10.6.2024 nebo osobně na Liberecké radnici číslo dv.107, 105.
Výběrové řízení proběhne v červnu 2024 (termín bude upřesněn).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?