- 43 200 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
řízení pracovníků oddělení údržby, řízení reaktivní údržby, plánování preventivní údržby, zodpovědnost za tech. stav výrobních strojů, zodpovědnost za údržbu v areálu firmy, zodpovědnost za dodržování BOZP dle platných předpisů, dovednosti v oblasti řízení, plánování a motivace pracovníků, praktické, technické a logické myšlení, odolnost vůči stresu, smysl pro přesnost a preciznost, uživatelská znalost PC (MS Office), VŠ/SŠ vzdělání stroj./elektro směru a praxe na obdobné pozici výhodou, přátelský prac. kolektiv, zázemí stabilní a rychle rostoucí, české rodinné firmy, možnost používání služebního automobilu, služební telefon a počítač, závodní stravování, příspěvek na dopravu, zvýhodněné telefonní tarify, věrnostní program pro zaměstnance, pracovní volno navíc, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky nebo e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.