- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: U Tonasa č.p. 172/2, Neštěmice, Ústí nad Labem.
Pracovní činnosti:
" Řízení a kontrola pracovníků údržby a nákupu (MTZ)
" Zajištění a evidence oprav dle požadavků vedoucích pracovníků společnosti
" Operativní řízení údržby dle požadavků výroby
" Zajištění potřebných oprav, náhradních dílů a spotřebního materiálu dle zakázkového systému pro jednotlivé společnosti
" Zajištění předepsaného školení zaměstnanců včetně externích dodavatelů při provádění oprav
" Eviduje platnost veškerých nutných oprávnění a školení zaměstnanců v rámci svěřeného úseku
" Sledování čerpání finančních prostředků v oblasti svěřeného úseku
" Evidence docházky a zpracování podkladů pro fakturaci v rámci zakázkového systému
" Zpracování poptávek, vyhodnocení nabídek, výběr a objednávky u externích firem a dodavatelů prací, materiálů
" Zajišťuje a eviduje a kontroluje platnosti revizí vyhrazených zařízení (tlakové nádoby, zdvihací zařízení, atd.)
" Vystavuje příkazy dle platných norem ČSN
" Podílí se na tvorbě, vyhodnocení a realizaci výběrových řízení dle plánu oprav a investic společností
" Vedení oddělení údržby (strojní i elektro)
" Zajištění a plánování činnost údržby k dosažení maximální dostupnosti výrobního zařízení
" Posuzování technického stavu výrobních strojů, vyřazování nepoužitelných a uvádění do provozu nových strojů
" Tvorba plánů údržby – plánu oprav a investic, operativního plánu, plánu preventivní i prediktivní údržby a středních a generálních oprav
" Podílení se na plánování, koordinování a vyhodnocování investičních akcí
" Kontrola kvality služeb externích dodavatelů
" Udržování komplexní technické dokumentace výrobních strojů a zařízení
" Plní požadavky nadřízeného
Požadujeme: VŠ nebo SŠ strojírenského nebo technického směru. Praxe min. 3 roky v oboru, znalost PC, řidičské oprávnění skupiny „B“, kreativita, schopnost řízení lidí, znalost technické dokumentace, cílevědomost, důslednost, manažerské a organizační schopnosti, pracovní zkušenosti s vedením oddělení údržby výhodou, logické myšlení. Výhodou znalost přípravy finančního plánu a plánu oprav a investic.
Kontakt:
Životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.