- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující údaje:
Charakteristika vykonávané práce: výkon státní správy na úseku sociálně právní ochrany dětí.
Zájemci, kteří splňují stanovené předpoklady a požadavky, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/SP OSPOD do 06.10.2025 včetně.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 odst. 1 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Kvalifikační předpoklady vzdělání k výkonu povolání sociálního pracovníka podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů:
Jiné požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti, kterou má zájemce vykonávat: rámcová orientace v oblasti sociální politiky a sociální práce, praxe v oblasti sociálně právní ochrany vítána, osvědčení o vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při sociálně právní ochraně dětí výhodou, znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, uživatelská znalost práce na PC, administrativní dovednosti, dobré komunikační a organizační schopnosti, empatie, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování, ochota k dalšímu vzdělávání, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Více informací na www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování 140 Kč (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření 500 Kč, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí, finanční dar při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK V CELKOVÉ VÝŠI 50.000 Kč PŘI PLNÉM PRACOVNÍM ÚVAZKU.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.