- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Vrchlabí a okolí
Pracovní poměr na dobu neurčitou s rozsahem 1,0 pracovního úvazku
Předpoklady uchazečů:
• státní občan České republiky, popř. cizí státní občan, který mám v ČR trvalý pobyt
• věk od 18 let
Další požadavky:
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• dobré komunikační dovednosti
• zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
Kvalifikační požadavky:
• odborná způsobilost pro výkon práce pracovníka v sociálních službách dle zákona
č. 108/2006 Sb., o sociálních službách:
o základní vzdělání nebo střední vzdělání a absolvování akreditovaného
kvalifikačního kurzu (popř. ochota si tento kvalifikační kurz do 18 měsíců doplnit);
absolvování akreditovaného kvalifikačního kurzu se nevyžaduje u fyzických osob,
které získaly podle zvláštního právního předpisu způsobilost k výkonu
zdravotnického povolání v oboru ošetřovatel, u fyzických osob, které získaly
odbornou způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle § 110 zákona,
a u fyzických osob, které získaly střední vzdělání v oboru vzdělání stanoveném
prováděcím právním předpisem,
Platové zařazení: 6. – 8. platová třída, dle dosaženého vzdělání
kvalifikačního kurzu pracovníka v sociálních službách
Písemné přihlášky je možné podat:
Pečovatelská služba Vrchlabí,
Pražská 1343
543 01 Vrchlabí
nejpozději dne 30. 09. 2025
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pečovatelská služba si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, nebo výběrové řízení
zrušit.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.