- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI – FAKTURANTI
POŽADUJEME: zodpovědnost, samostatnost, vstřícné chování vůči zákazníkům – zvládání stresové komunikace, aktivní komunikaci uvnitř firmy, praxi v práci na počítači a v informačních systémech podmínkou, aktivní znalost angličtiny výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE: příjem objednávek zákazníků v informačním systému, e-mailem, telefonicky nebo osobně, evidence a vyřizování objednávek zákazníků v informačním systému, včetně kontroly náležitostí a správnosti zpracování, vystavování prodejních dokladů v informačním systému, včetně kontroly náležitostí a správnosti, komunikace se zákazníky – telefonicky nebo e-mailem, za účelem aktivního nabízení zboží nebo upřesnění již zaslané objednávky, řešení náhrad zboží a předpokládaných termínů dodání, řešení pohledávek a upomínek, zápočtů, reklamací, opravných daňových dokladů, vedení pokladny, pokladní manipulace s hotovostí, vystavování pokladních dokladů a jejich evidence v informačním systému,
vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů v informačním systému nebo MS Office,
účast na inventarizacích, příležitostná výpomoc ve skladu a firemní prodejně.
NABÍZÍME: 5 týdnů řádné dovolené, finanční bonusy a cílové odměny, kompenzace inflace, stravenky, školení.
Pracovní doba od 6:00 do 14:30 hod. (sudý týden) a od 8:30 do 17:00 hod. (lichý týden).
V případě neudělení souhlasu uchazeče se zpracováním osobních údajů nebude uchazeč zařazen do výběrového řízení – více informací na www.tesmat.cz/GDPR (společně se životopisem prosím zašlete i podepsanou kopii formuláře anebo alespoň zkopírujte text souhlasu do Vámi zaslaného e-mailu).
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes
ov. 9.4.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?