- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍCI – FAKTURANTI
Hlavní pracovní náplň: příjem objednávek zákazníků v informačním systému, mailem, telefonicky nebo osobně, evidence a vyřizování objednávek zákazníků v informačním systému, včetně kontroly náležitostí a správnosti zpracování, vystavování prodejních dokladů v informačním systému, včetně kontroly náležitostí a správnosti, komunikace se zákazníky – telefonicky nebo mailem, za účelem aktivního nabízení zboží nebo upřesnění již zaslané objednávky, řešení náhrad zboží a předpokládaných termínů dodání, řešení pohledávek a upomínek, zápočtů, reklamací, opravných daňových dokladů, vedení pokladny, pokladní manipulace s hotovostí, vystavování pokladních dokladů a jejich evidence v informačním systému, vedení jednoduchých evidencí, výkazů a seznamů v informačním systému nebo MS Office, účast na inventarizacích, příležitostná výpomoc firemní prodejně
Doplňující informace: zodpovědná a samostatná práce, vstřícné chování vůči zákazníkům, aktivní komunikace uvnitř firmy, praxe v práci na počítači a v informačních systémech, aktivní znalost angličtiny výhodou, pracovní doba od 6:00 do 14:30 hod. (sudý týden) a od 8:30 do 17:00 hod. (lichý týden)
Nabízíme: stravenky, postupně dodatková dovolená, školení
První kontakt: Životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes
ov. 2.1.2018
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?