- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Baví Vás práce s dokumenty?
Hledáte stabilní zaměstnání a přátelský kolektiv?
Baví Vás práce s počítačem a rádi zpracováváte dokumenty?
Pokud je Vaše odpověď ANO, pak do našeho týmu hledáme právě Vás – kolegu/kolegyni, který/á má týmového ducha, je aktivní a rád/ráda dotahuje věci do konce :)
Co bude Vaším úkolem?
Zpracování dokumentů převážně v našem servisním oddělení, zpracování faktur a fakturace
Evidence a kontrola dokumentů a zajištění dokumentace spojené s inventurou
Zpracování objednávek servisních dílů a servisních zásahů našich techniků u zákazníků
Příjem a evidence a reklamací, jejich zpracování, komunikace se zákazníkem
Komunikace s odběrateli, dodavateli a obchodním týmem
Ostatní administrativní činnost
Pracovní doba: jedna směna 8:00 – 16:30 hod.
Co od Vás očekáváme?
ukončené SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou), přivítáme i praxi a zkušenosti z obdobné pozice
zodpovědnost, dobré komunikační a organizační schopnosti
práce s PC, Excel, Word, Outlook
samostatnost
loajalitu, pečlivost a chuť pracovat
A co naopak nabízíme?
Zajímavou, stabilní práci v dobře zavedené písecké firmě
Stravenky, mobil s neomezeným voláním a 3 sick days
Pravidelnou pracovní dobu = čas na Vaše plány a koníčky
Kurzy a školení pro Vás další posun a seberealizaci
Moderní a hezkou kancelář kousek od centra města s přátelským týmem i prostředím
MHD a parkoviště jen pár kroků
Výbornou kávu.
Máte pocit, že jste se zde našel/a, a splňujete víc než polovinu našich představ? Pošlete svůj životopis se žádostí (motivačním dopisem) na a můžeme se setkat! Už teď se na Vás těšíme :).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?