- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Baví Vás práce s dokumenty?
Hledáte stabilní zaměstnání a přátelský kolektiv?
Baví Vás práce s počítačem a rádi zpracováváte dokumenty?
Pokud je Vaše odpověď ANO, pak do našeho týmu hledáme právě Vás – kolegu/kolegyni, který/á má týmového ducha, je aktivní a rád/ráda dotahuje věci do konce :)
Co bude Vaším úkolem?
Zpracování dokumentů převážně v našem servisním oddělení, zpracování faktur a fakturace
Evidence a kontrola dokumentů a zajištění dokumentace spojené s inventurou
Zpracování objednávek servisních dílů a servisních zásahů našich techniků u zákazníků
Příjem a evidence a reklamací, jejich zpracování, komunikace se zákazníkem
Komunikace s odběrateli, dodavateli a obchodním týmem
Ostatní administrativní činnost
Pracovní doba: jedna směna 8:00 – 16:30 hod.
Co od Vás očekáváme?
ukončené SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou), přivítáme i praxi a zkušenosti z obdobné pozice
zodpovědnost, dobré komunikační a organizační schopnosti
práce s PC, Excel, Word, Outlook
samostatnost
loajalitu, pečlivost a chuť pracovat
A co naopak nabízíme?
Zajímavou, stabilní práci v dobře zavedené písecké firmě
Stravenky, mobil s neomezeným voláním a 3 sick days
Pravidelnou pracovní dobu = čas na Vaše plány a koníčky
Kurzy a školení pro Vás další posun a seberealizaci
Moderní a hezkou kancelář kousek od centra města s přátelským týmem i prostředím
MHD a parkoviště jen pár kroků
Výbornou kávu.
Máte pocit, že jste se zde našel/a, a splňujete víc než polovinu našich představ? Pošlete svůj životopis se žádostí (motivačním dopisem) na a můžeme se setkat! Už teď se na Vás těšíme :).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.