- 37 900 – 52 200 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo rada – systémový integrátor
Podrobné informace k nalezení na www.umpod.cz v sekci Úřední deska.
Úřad pro mezinárodněprávní ochranu dětí (dále jen „ÚMPOD“) se sídlem v Brně hledá kolegyni či kolegu na pozici systémového integrátora, který bude zařazen na služební místo v oboru služby Informační a komunikační technologie. ÚMPOD se dlouhodobě snaží v podmínkách veřejné správy o rozvoj v souladu s moderními technologiemi a možnostmi digitalizace a hledá do týmu specialistu, který bude naše nadšení pro digitalizaci agend nejen sdílet, ale pomůže ji také posouvat vpřed.
Služební místo je zařazeno v oddělení ekonomickém, náležejícím do odboru administrativního. Místem výkonu služby je Brno, služební poměr na dobu neurčitou a předpokládaný nástup je možný od 1. října 2021 nebo dle dohody.
Finanční ohodnocení je dáno určeným platovým tarifem a motivačním osobním příplatkem, případně i mimořádnými odměnami. Služební místo je zařazeno do 11. platové třídy a základní platový tarif se tak pohybuje v rozpětí od 22 980 Kč do 33 790 Kč (podle délky započitatelné praxe). Motivační osobní příplatek a mimořádné odměny se odvíjí od dosažených pracovních výsledků. Je možné tak získat plat ve výši 40 tis. Kč měsíčně, případně více.
Hlavními úkoly systémového integrátora je zajišťování správy (administrování) informačních systémů a operačních systémů databází a sítí ve veřejné správě – zajišťování funkčnosti a bezpečnosti lokálního síťového prostředí a bezpečnosti dat, definování a řešení problémů jednotlivých uživatelů, zajišťování správy (administrování) systému výpočetní techniky, souhrnné zajišťování ucelených agend v rámci úkolů správce informačního systému veřejné správy, například souhrnné správy databází nebo souhrnné zajišťování přístupových práv konkrétních uživatelů pro vstup do informačního systému datových schránek včetně souhrnné správy elektronického podpisu a elektronických značek, komunikace s IT správci na úrovni nadřízeného orgánu (Ministerstvo práce a sociálních věcí) a poskytování technických informací nadřízenému orgánu, zajištění systémové integrace, podpora pro uživatele v oblasti ICT od úrovně lokálních stanic až vzdálených serverových úložišť, zajištění servisu v případech poruch HW a SW vybavení.
Od kandidáta na služební místo ÚMPOD požaduje:
o výbornou znalost administrace operačního systému Windows (a iOS výhodou) a dále dobrou znalost služeb typu MS AD, MS SQL, MS Exchange, DNS/DHCP, SQL, MySQL a dalších,
o znalost správy a údržby síťové infrastruktury (routery, switche),
o znalost administrace aplikací MS (Sharepoint, Office 365) velkou výhodou,
o znalost anglického jazyka (minimálně na úrovni čtení dokumentace),
o nadšení a zájem na rozvoji úřadu v oblasti digitalizace,
o komunikační dovednosti, schopnost aktivně a samostatně řešit úkoly, organizační schopnosti, zodpovědnost za dosahování cílů a především zájem na osobním rozvoji v této oblasti,
o řidičský průkaz sk. B výhodou.
Co ÚMPOD nabízí:
o zajímavou a odpovědnou práci ve státní službě v příjemném prostředí v centru Brna a s přátelským pracovním kolektivem,
o pružnou pracovní dobu s kalendářním měsíčním vyrovnávacím obdobím,
o možnosti slaďovat pracovní, rodinný a osobní život – a tedy možnost povolení výkonu státní služby i distanční formou (home working), možnost povolení odchylného rozvržení služební doby či možnost povolení kratší služební doby,
o 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna, až 6 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům a další dny volna dle nařízení vlády č. 135/2015 Sb., o dalších překážkách ve státní službě, za které přísluší státnímu zaměstnanci plat,
o další finanční odměny při životních, pracovních a služebních výročích, příspěvek z Fondu kulturních a sociálních potřeb (na rekreaci, kulturu, sport, vzdělávání, na letní či příměstské tábory pro děti.
Viz webové stránky www.umpod.cz v sekci Volná místa.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?