- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme obchodního konzultanta
Do společnosti zabývající se prodejem zaměstnaneckých benefitů hledáme energetického člověka, který je orientovaný na výsledek.
Co bude Vaše práce:
Aktivně udržovat a rozvíjet obchodní vztahy s našimi stávajícími i budoucími klienty po telefonu.
Navrhovat klientům optimální řešení zaměstnaneckých benefitů a motivaci jejich zaměstnanců.
Aktivně rozšiřovat svou klientskou databázi s pomocí kolegů - tvoji klienti budou převážně ze segmentu malých a středních firem (zaměstnavatelé).
Nedílnou součástí tvé práce bude i administrativa spojená s uzavíráním smluv.
Koho hledáme:
Člověka s příjemným vystupováním a pozitivním vztahem k lidem.
Nadšeného člověka s aktivním přístupem.
Člověka, který je orientovaný na výsledek.
Energickou osobnost s chutí učit se.
Zodpovědného a samostatného člověka.
Jak Vás za to odměníme:
Fixní plat a provizní systém bez stropu vyplácený měsíčně.
Oběd zaplatíš stravenkami plně hrazenými zaměstnavatelem.
Myslíme i na zadní kolečka – přispějeme Ti na penzijní připojištění či na životní pojištění.
Zaplatíme za Tebe i cestu do práce v podobě ročního kupónu na MHD.
Po práci můžeš relaxovat ve wellness, vzít rodinu na dovolenou, sportovat nebo prožít nevšední kulturní zážitek díky benefitnímu programu cafeterie.
Odpočívat budeš během 5ti týdnů dovolené.
Pracujeme od PO – PÁ s flexibilním začátkem pracovní doby.
Pracujeme z pohodlí kanceláře – s klienty komunikuješ telefonicky a emailem.
Hned jak k nám nastoupíš, čeká tě školení produktů a všeho, co budeš k úspěchu potřebovat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?