SOX Compliance & Process Improvement Lead

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Main job activities: SOX, Compliance, Testing, Process reviews, Improvement, Development
Area of interest: technical and programming, processes and global alignment, including compliance with IFRS & USGAAP accounting principles.
Languages: fluent ENGLISH
Location: Prague (close to a metro station)
Company: Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders.

Sound´s good? Keep reading!

Your new role:

  • Supervising SOX compliance and overseeing all SOX compliance processes
  • Planning & coordinating quarterly & annual SOX testing
  • Coordinating external and internal audit runs
  • Supervising & assuring standard process applications
  • Closely cooperating with Global PMO SOX team and Process improvement GPO
  • Supervising & detecting potential fraud areas
  • Planning and managing SOX control transitions and Process Improvement projects
  • Identifying opportunities for Process Improvement, process simplification and automation
  • Training and evaluating employees to enhance their performance,
  • Proactively manage workflow, staffing and schedules, provide coaching and development
  • Manage and participate in projects and migrations as needed

REQUIREMENTS:
Your profile:

  • A degree in Finance or related areas
  • Knowledge of IFRS/US GAAP accounting standard
  • Knowledge of SIX Sigma principles
  • Experience with internal/external audit or SOX
  • Understanding and practical knowledge of processes in Finance and HR
  • Experience in a similar position within an international Shared Service Centre
  • Strong VBA programming, MS Access and macro programming
  • Excellent communication skills
  • Problem solver
  • Analytical mind
  • Strong planning

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit.

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
CENTES, spol. s r. o. | CENTES, spol. s r. o. | České Budějovice České Budějovice
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
OKAY s.r.o. | OKAY s.r.o. | Nový Jičín Nový Jičín
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Generální finanční ředitelství, Rex Concepts BK Czech s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Centrum sociálních služeb Praha 2, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Česká spořitelna, a.s., Penta Hospitals CZ, s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Obsluha lidí, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nové Město, Praha, Radlice, Praha, Chodov, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Nusle, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

audit auto