SOX Compliance & Process Improvement Lead

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Main job activities: SOX, Compliance, Testing, Process reviews, Improvement, Development
Area of interest: technical and programming, processes and global alignment, including compliance with IFRS & USGAAP accounting principles.
Languages: fluent ENGLISH
Location: Prague (close to a metro station)
Company: Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders.

Sound´s good? Keep reading!

Your new role:

  • Supervising SOX compliance and overseeing all SOX compliance processes
  • Planning & coordinating quarterly & annual SOX testing
  • Coordinating external and internal audit runs
  • Supervising & assuring standard process applications
  • Closely cooperating with Global PMO SOX team and Process improvement GPO
  • Supervising & detecting potential fraud areas
  • Planning and managing SOX control transitions and Process Improvement projects
  • Identifying opportunities for Process Improvement, process simplification and automation
  • Training and evaluating employees to enhance their performance,
  • Proactively manage workflow, staffing and schedules, provide coaching and development
  • Manage and participate in projects and migrations as needed

REQUIREMENTS:
Your profile:

  • A degree in Finance or related areas
  • Knowledge of IFRS/US GAAP accounting standard
  • Knowledge of SIX Sigma principles
  • Experience with internal/external audit or SOX
  • Understanding and practical knowledge of processes in Finance and HR
  • Experience in a similar position within an international Shared Service Centre
  • Strong VBA programming, MS Access and macro programming
  • Excellent communication skills
  • Problem solver
  • Analytical mind
  • Strong planning

BENEFITS:
Have a look at the offered benefit.

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. srpna
FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod | FINVESTOR s.r.o., odštěpný… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 30 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. srpna
SFG holding a.s. | SFG holding a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. srpna
Pojišťovna VZP, a.s. | Pojišťovna VZP, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 13. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. srpna
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. srpna
CENTES, spol. s r. o. | CENTES, spol. s r. o. | České Budějovice České Budějovice
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
OKAY s.r.o. | OKAY s.r.o. | Nový Jičín Nový Jičín
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Bitria s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o., Twisto payments a.s., JOBSTART s.r.o., EKOSPOL a.s., Česká spořitelna, a.s., MIKUPEX TRADE s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Česká pošta, s.p., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., Zakládání staveb,a.s., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Penta Hospitals CZ, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Kořínková Klára, JUDr.,Ph.D., advokátka, ManpowerGroup s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Národní technické muzeum, PPL CZ s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., FINVESTOR s.r.o., odštěpný závod, SFG holding a.s., HATAX a.s., Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, příspěvková organizace, SLUTO s.r.o., Vaše domy, s.r.o., Srovnejto.cz a.s., Městská část Praha-Libuš, Randstad HR Solutions s.r.o., Louda Auto a.s., Metrostav a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, HVLD Management s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Pojišťovna VZP, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Bageterie Boulevard

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Personalista / Personalistka, Obchodní manažer / manažerka, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, IT ředitel / ředitelka (CIO), Specialista / specialistka státní správy, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Hlubočepy, Praha, Jinonice, Praha, Veleslavín, Praha, Dejvice, Praha, Libeň, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Nové Město, Praha, Chodov, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Krč, Praha, Staré Město, Praha, Čakovice, Praha, Vršovice, Praha, Štěrboholy, Praha, Záběhlice, Praha, Smíchov, Praha, Horní Počernice, Praha, Kamýk, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit auto
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT