- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
ProfesKontakt je úspěšná česká personální a poradenská agentura s více než 20-ti letou tradicí. Ročně se nám daří obsazovat více než 300 pracovních pozic. Zajišťujeme nábor napříč celou organizační strukturou společnosti od specialistů po TOP management. Dlouhodobá spolupráce s více než 170 českými i zahraničními společnostmi. Pro zasílání aktuálních pracovních nabídek naší agentury se zaregistrujte na www.profeskontakt.cz
Pro našeho klienta, stabilní dopravně-spediční společnost s významným postavením na trhu, hledáme zkušeného Dispečera MKD.
* budete organizovat mezinárodní silniční přepravy – ex/im
* budete řešit zakázky - převážně FTL, ale i dokládky a dohlížet nad jejich realizací
* nemine Vás vyřizování objednávek, vytěžování vozidel, plánování tras a spediční činnost
* čeká Vás i komunikace se zákazníkem
* budete vést příslušnou dokumentaci a evidenci
* dostanete motivující ohodnocení dle Vašich zkušeností
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování, možnost stravování přímo v místě zaměstnání
* zajímavou a kreativní práci
* přátelský kolektiv a rodinná atmosféra
* ideálně hledáme člověka se zkušenostmi jako dispečer MKD
* nesmí Vám chybět přehled v dopravě a dobré organizační schopnosti
* nesmíte se bát komunikovat v anglickém či německém jazyce
* dokončené SŠ
* uvítáme komunikativnost, spolehlivost, flexibilitu, pečlivost

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.