- Plný úvazek

PPL CZ s.r.o.
Koordinátor pro PPL parcelboxy v terénu
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost PPL CZ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.
Neustále rozšiřujeme síť našich PPL parcelboxů pro pohodlné doručování i vyzvedávání zásilek a ty můžeš být u toho!
Staň se parcelbox koordinátorem/specialistou (m/ž), který bude mít na starost přebírání nově nainstalovaných boxů od našich dodavatelů a jejich kontrolu. Měl/a bys na starost primárně region Moravskoslezského kraje, občas si ale zajedeš i do Čech. Pokud ti nevyhovuje práce v kanceláři, jsi raději za volantem, a k tomu jsi i technický typ, rádi se s tebou setkáme!
Co bude náplní tvé práce?
- S dodavateli domlouváš termín a čas instalace nových PPL parcelboxů ve svěřeném regionu. Následně hotové instalace od dodavatelů přebíráš, kontroluješ a testuješ správnost ukotvení a funkčnost nových parcelboxů.
- Dohlížíš na drobnou technickou úpravu lokalit, aby vše bylo zajištěno podle dohodnutého harmonogramu, v požadovaném provedení i kvalitě.
- Zajišťuješ další technologická řešení, která se týkají přípravy lokalit, nákupu a servisu vybavení.
- Čeká tě i drobná administrativa při práci v našich systémech (např. zapisování do jednoduchého reportingu). Tu můžeš dělat i z domova.
- Když se náš parcelbox porouchá nebo je nefunkční, pomůžeš se svozem zásilek z parcelboxu na depo, případně se zadáváním servisních ticketů.
Co očekáváme my od tebe?
- Máš řidičák sk. B a pozitivní vztah k řízení, protože hodně času strávíš v autě a na cestách.
- Umíš si dobře naplánovat a zorganizovat čas i práci a jsi schopný/á si dobře stanovit priority.
- Jsi zvyklý/á jednat s externími dodavateli a dokážeš uplatnit své prezentační a vyjednávací dovednosti.
- Jsi komunikativní a informace předáváš kolegům jasně a efektivně.
- Ovládáš aplikace MS Office na uživatelské úrovni.
Co oceníme, nebo bude výhodou?
- Zkušenost nebo vzdělání technického směru.
- Kvalifikaci dle vyhlášky č. 50/1978 Sb., nebo dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb.
- Alespoň pasivní znalost angličtiny, klidně s pomocí překladače.
Co za to od nás dostaneš?
- Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu u jedničky na českém trhu v rámci skupiny DPDHL;
- každoroční valorizaci mzdy;
- pěkné auto i pro soukromé účely;
- 13. mzdu;
- 1 týden bonusového volna navíc, který lze vybírat i po hodinách;
- 2 Fit days po 1. odpracovaném roce;
- mimo práci v terénu - možnost pracovat z domova;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení (55% hradí zaměstnavatel, 45 % zaměstnanec);
- benefitní systém Pluxee (ex. Sodexo Cafeteria), do kterého přidáváme další benefity;
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- vzdělávací kurzy a školení, včetně příspěvku na jazykové vzdělávání v hodnotě 4.000 Kč, vzdělávací portál SEDUO zdarma;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (zdarma Makro karta, zvýhodněná MultiSport karta, Alza benefit, výhodný tarif O2 a T-Mobile, ad.);
- firemní akce a další.
Doplňující Informace:
Nástup: 1. 9. 2024 nebo dle dohody
Místo výkonu práce: primárně Moravskoslezský kraj + home office
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání



