- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici HR Consultanta pro naši chebskou pobočku. Práce u nás je dynamická a plná příležitostí pro rozvoj tvých dovedností v oblasti lidských zdrojů a legislativy.
Je možné pracovat na fulltime nebo parttime, záleží je na tobě!
Co od tebe očekáváme:
Jsi týmový člověk, který se nebojí komunikace
Už jsi se při práci alespoň z části setkal s personalistikou
Jsi aktivní řidič
Ovládáš MS Excel na uživatelské úrovni
Znalost ruštiny nebo angličtiny výhodou, nikoliv podmínkou!
Náplň práce:
Nábor nových zaměstnanců
Pohovory s kandidáty
Spolupráce s koordinátorkou
Komunikace s kandidáty, zaměstnanci, klienty
Vytváření inzerátů s pracovními nabídkami
Administrativní činnosti spojené s nástupní a výstupní dokumentací
Zpracování podkladů pro mzdy
Co ti můžeme nabídnout my:
Příležitost k růstu a nastartování kariéry v oblasti HR
Možnost práce na plný nebo zkrácený úvazek dle tvých požadavků
Získání nových zkušeností v oblasti legislativy
Finanční ohodnocení, které odpovídá tvému nasazení
Možnost účasti na týmových akcích pro posílení kolektivu
Nástup možný dle domluvy.
Budeme se těšit na zaslání životopisu!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?