
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Portfolio & GIS Data Analyst (A13465)
O nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Chceš pracovat v dynamické mezinárodní společnosti a stát se klíčovou součástí týmu, který spravuje portfolio nemovitostí po celé střední a východní Evropě? Možná hledáme právě tebe!
Jako Portfolio & GIS Data Analyst budeš mít zásadní roli při analýze a údržbě portfoliových dat a také geografických informací (GIS). Budeš odborníkem na portfoliová data a budeš zajišťovat, aby všechny informace byly přesné, aktuální a snadno dostupné pro rozhodování, reporting i compliance.
- Analýza geografických (GIS) a portfoliových dat.
- Správa a údržba portfoliových dat o nemovitostech.
- Zajištění přesnosti, konzistence a integrity dat napříč portfoliem.
- Aktualizace portfoliových informací podle firemních standardů.
- Podpora mezioborových týmů (např. finance, asset management, výstavba) poskytováním spolehlivých dat.
- Příprava dat pro strategické rozhodování, reporting a compliance.
- Identifikace a řešení nesrovnalostí či chyb v datech.
Požadujeme
- Bakalářské vzdělání v oblasti GIS, geografie, datové vědy, nemovitostí, business nebo příbuzném oboru.
- Minimálně 2 roky zkušeností se správou dat, GIS nebo portfolií nemovitostí.
- Znalost GIS softwaru (ArcGIS, QGIS) a zkušenost s datovými systémy (např. D365). Pokročilá práce v Excelu je nutná; SQL nebo Power BI jsou velkou výhodou.
- Pečlivost a cit pro detail – umíš odhalit chyby a nesrovnalosti v datech.
- Analytické myšlení – dokážeš z dat vytáhnout konkrétní doporučení a zároveň zachovat jejich integritu.
- Schopnost efektivně pracovat na více úkolech, určovat priority a dodržovat termíny.
Výhodou je:
- Zkušenosti s daty z oblasti realit nebo správy majetku.
- Znalost best practices pro správu dat a compliance.
- Zkušenost s automatizovanou integrací dat.
Nabízíme
- Práci v rostoucí a dynamické mezinárodní společnosti na realitním trhu.
- 4 týdny dovolené při nástupu, po 3 letech 5 týdnů.
- Občerstvení přímo v kanceláři.
- Příspěvek na penzijní spoření/DIP nebo životní pojištění.
- Firemní jazykové kurzy zdarma.
- Plně hrazenou kartu MultiSport.
- Kurzy pro profesní rozvoj a rozšíření dovedností.
- Teambuildingy a spoustu zaměstnaneckých akcí.
- Možnost účastnit se programu nákupu zaměstnaneckých akcií.



