- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Baví Vás práce v Excelu a také rádi komunikujete? Zajímáte se o oblast pricingu a Excel ovládáte bez menších problémů? Nemusíte být expert, co tvoří databáze, ale hledáme někoho, kdo umí hledat v datech logiku.
- Správa cenové politiky firmy v systémech
- Práce s daty týkající se stovek až tisíců produktů, aktualizace cen, příprava slev na míru zákazníkovi
- Analytická činnost (reporty, marže, cenová struktura)
- Denní spolupráce s obchodním odd. a marketingem (se zákazníky v kontaktu nebudete)
- Komunikace napříč firmou, podpora celému regionu (ČR, SK, HU)
- Částečné vedení projektů např. podílet se na implementaci SAPu
- Kombinace někoho analytického a zároveň komunikativního
- Pokročilá znalost MS Excel, výhodou základy MS Access
- AJ na úrovni B2 - firemní komunikace
- Analytické dovednosti a logické myšlení
- Zkušenost s analytickou prací, zpracovávání většího objemu dat
- Být schopný pracovat samostatně a určit si priority
- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, doprava)
- Úzká spolupráce v kolektivu okolo 5 kolegů
- Smlouva na dobu neurčitou
- Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
- Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
- Postupný kariérní rozvoj a růst
- Kanceláře v blízkosti metra Chodov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?