Produktový manažer pro regionální televize TVS & TVM

Kunovice, Uherské Hradiště
50.000 – 90.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 15. 12. 2025
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Antonín Štěrba, zobrazit tel. číslo

O nás

Slovácko. To je víno, kroje a lidé. Jako regionální televize TVS a TVM jsme součástí rodinného holdingu Real Kredit a.s. Dnes již 3. generace rodiny, která staví na rodinném přístupu, pracovitosti a odhodlanosti.

Začalo to u nás před více jak 30ti lety v autech, společnost UHCAR. Postupně se přidávaly další divize - nemovitosti, zdravotnictví a naposledy media. A právě sem hledáme novou posilu.

Regionální televize čerpaly zejména na zpravodajství. Aktuální zprávy, rubriky, lokální pořady pro municipality. Představte si dvě plně vybavená studia, televizní štáb, kameramani, střihači, grafici, prostě celý tým. Profíci, které to baví. A tak se nabízí vstoupit více do komerční oblasti. Firemní pořady na míru, podcasty, branding, ... - to vše se nabízí pro tvorbu a obchod. 

Hledáme proto týmového hráče, který rozumí dnešnímu světu z pohledu marketingu, je kovaný/á v obchodě, dotahuje věci do konce a vidí tam tu obrovskou příležitost, jako my.

 

Náplň práce:

  1. Být klíčovým spojovacím článkem mezi obchodem, produkcí a vedením televize.
  2. Tvořit nové projekty od nuly a reálně ovlivňovat mediální prostředí celého regionu.
  3. Vymýšlet a realizovat nové mediální produkty a formáty (TV pořady, online obsah, partnerské projekty).
  4. Zavádění moderních postupů – crossmedia, digitální distribuce, social-first obsah.
  5. Nastavit cenovou a obchodní strategii tak, aby byly produkty atraktivní, škálovatelné a ziskové.
  6. Plánovat a řídit rozpočty, sledovat finanční výkonnost a návratnost investic.
  7. Odpovídat za komerční výsledky jednotlivých produktů (výnosy, zásah, sledovanost, ROI).
  8. Spolupracovat s klíčovými zadavateli (firmy, města, instituce) a rozvíjet partnerskou síť.
  9. Aktivně se podílet na transformaci regionálních televizí do moderního mediálního domu s profesionální komerční nabídkou.

Co od Vás očekáváme:

  1. Máte alespoň 3 roky praxe v médiích, marketingu nebo produktovém managementu.
  2. Máte zkušenost s tvorbou komerční nabídky (balíčky, ceníky, prezentace pro klienty).
  3. Chápete, že kreativní tvorba musí přinést výnesledky. Pro partnery i samotnou televizi.
  4. Rozumíte marži, cashflow a práci s rozpočty.
  5. Umíte řídit projekt od konceptu až po vyhodnocení výsledků.
  6. Jste samostatní, strategičtí a spolehlivě dotahujete úkoly do konce.

Co Vám můžeme nabídnout:

  1. Základní odměnu 50 000 - 70 000 Kč hrubého /měsíc.
  2. Variabilní odměny z obchodních výsledků.
  3. Nové auto i pro soukromé účely.
  4. Telefon, notebook - žádné vykopávky.
  5. Občasnou práci z domova (Jdeme lidem na ruku, ale představujeme si, že nyní bude člověk sedět s týmem v Kunovicích u Uherského Hradiště, aby se nám to rozjelo.)
  6. Sickdays, 5 týdnů dovolené, stravenky.
  7. Příspěvek na vzdělávání, sport i zdraví na pracovišti. 
  8. Pravidelné team buildingy i celoholdingové akce.
  9. Suprový tým. (Samo nikdo není pro všechny, ale lidé jsou u nás fakt fajn.)

Myslíme si, že tohle je krásná role pro něco, co do budoucna bude velké. A pokud jsi dočetl/a až sem, určitě dál pokračuj a ozvi se. 

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office

Sídlo firmy

MediCredit a.s.
Branická 213/53
147 00 Praha

IČO: 07622325
Datová schránka: 3k7n5pj
Další informace:
GPS: 50.036792,14.412627,
S-JTSK: -744192.17 -1048508.17, RUIAN: 21798907

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.