- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
Pro mezinárodní společnost, která působí v oblastech výroby, potravinářství, či medicíny, hledáme kolegu na pozici SERVISNÍ TECHNIKA na Prahu.
+ Budete provádět instalace, opravy a preventivní údržby tlakových a plynových zařízení
+ Budete komunikovat s centrálním skladem
+ Budete komunikovat s externími a interními zákazníky
+ Budete se účastnit pravidelných školení
+ Máte technické/ strojní vzdělání, maturita VÝHODOU
+ Platná elektro vyhláška § 6 vyhl. č. 50/1978 Sb. - PODMÍNKOU
+ Bydliště v Praze
+ Máte předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
+ Máte velmi reprezentativní vystupování, jste komunikativní a baví Vás jak práce rukama, tak kontakt s lidmi
+ Domluvíte se anglicky na úrovni základní komunikace
+ Jste ochotní cestovat v regionu a jste aktivní řidič
+ Časová flexibilita - budete si sami plánovat návštěvy zákazníků
+ Možnost dalšího vzdělávání
+ Práci v čistém prostředí a se zajímavými klienty
+ Přístup k unikátním technologiím a aplikacím
+ Podnětné pracovní klima v dynamicky se rozvíjející společnosti
+ Ohodnocení přímo závislé na výkonu a schopnostech
+ Zázemí stabilní a perspektivní společnosti
+ Služební auto i k soukromým účelům
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?