- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

SEALL s.r.o. byla založena v lednu 1991 a hlavním její činnosti byla výroba těsnicích prvků pro hydraulické a pneumatické systémy technologií SEAL-Jet, která byla během dalšího vývoje společnosti doplněna o technologii Seal Maker, jež umožňuje nabídnout zákazníkům těsnicí prvky a soustružené plastové díly až do průměru 520 mm.
Od roku 1993 je společnost největším distributorem firmy Parker Hannifin Corp. v České republice, významného světového výrobce hydraulických, pneumatických a těsnicích prvků. Prodej těchto prvků je realizován ve specializovaných prodejnách ParkerStore, které jsou součástí poboček společnosti v Chomutově, Plzni, Praze, Brně a v Kroměříži.
Kromě prodeje výše zmíněných výrobků a prvků, nabízí firma SEALL s.r.o. také komplexní projekční a výrobní činnost v oblasti hydraulických a pneumatických systémů. Nejčastěji se jedná o hydraulické agregáty, hydraulické a pneumatické válce, jednoúčelové stroje, zkušební standy a další hydraulická a pneumatická zařízení, která jsou součástí strojních celků. Stále více zákazníků vyhledává komplexní služby dodavatelů fluidních prvků, a proto i firma SEALL s.r.o. rozšířila své služby také o výrobní a servisní činnost. Pobočky v Chomutově a Kroměříži jsou vybaveny strojním zařízením pro výrobu a opravy fluidních systémů.
V prosinci roku 2021 došlo ke změně ve vlastnické struktuře společnosti – novým majitelem společnosti se stala společnost Rubix Czech s. r. o., se sídlem Ostrava - Hrabová, Na Rovince 1066, PSČ 720 00. V roce 2022 tak probíhaly další kroky k systémové integraci do skupiny Rubix při zachování specifik spojených s činnostmi vykonávanými společností.
SEALL s.r.o. má certifikovaný systém managementu kvality dle normy ČSN EN ISO 9001:2016.
- administrativně ekonomické činnosti v rámci pobočky
- práce s interním informačním systémem
- komunikace se zákazníky a dodavateli
- dodržování obecných firemních standardů, ISO procesů a bezpečnostních směrnic
- spolupráce s ostatními členy našeho týmu
- minimálně SŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomickém či strojním, ŘP sk. B
- komunikativnost, vstřícnost a příjemné vystupování
- samostatnost při řešení problémů
- ochota a schopnost soustavného vzdělávání
- schopnost komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky a dodavateli při řešení problémů
- orientace na výkon a kvalitu práce
- znalost práce s PC
Výhodou bude, pokud budete mít:
- znalost a praxe v oblasti účetnictví a ve vedení agendy samostatného pracovního týmu
- znalost anglického či německého jazyka
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.