- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Rádi bychom náš tým obohatili o dalšího člena, který bude komunikovat s klienty na zákaznickém oddělení. Máte dobré komunikační dovednosti a zkušenost s administrativní prací? Tato práce je právě pro vás!
* denní komunikace s klienty ze zahraničí
* řešení požadavků zákazníka
* příjem a zadávání objednávek do systému
* příprava podkladů a vystavování faktur
* min. SŠ
* Aj – psanou i mluvenou formou na pokročilé úrovni
* praxe v administrativě
* znalost práce s programy MS Office
* 13. plat
* 5 týdnů dovolené
* vzdělávací kurzy
* příspěvek na penzijní připojištění, sport a kulturu
* závodní stravování
* mobilní telefon a notebook
* pružná pracovní doba
* Klobouky u Brna

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.