Obchodní referent/ka - využití AJ (NJ)

Třinec
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)

O nás

Naším klientem je zavedená výrobní společnost z Třince. Nabízíme skvělou příležitost na pozici, kde budete zodpovědní za komunikaci se zákazníky a budete koordinovat prodej zboží pro ně.

Náplň práce:

  • komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí
  • zpracování objednávek zboží do systému, následná koordinace dodávek dle potřeb zákazníka, realizace expedic (zajištění dopravy, fakturace atd.)
  • administrativní činnost
  • reporting, analýzy
  • řešení zákaznických reklamací

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost AJ - min. B1-B2, NJ velkou výhodou
  • praxe ve výrobní společnosti na zákaznickém servisu velkou výhodou
  • prozákaznický přístup, samostatnost, schopnost fungovat v týmu i samostatně
  • dobrá uživatelská znalost MS Office + SAP výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • smlouva na HPP – stabilní zaměstnání u stabilní firmy
  • možnost práce částečně formou HOME OFFICE
  • flexibilní pracovní doba
  • bonusy
  • dotované závodní stravování
  • 20 + 5 dní dovolené navíc
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • firemní akce
  • pracovní smlouva na dobu určitou - zástup za MD

Děkujeme za sdílení Vašeho životopisu, abychom mohli probrat detaily k této roli.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

Trenkwalder a.s.
Heřmanická 1648/5
710 00 Ostrava

IČO: 25857011
Datová schránka: rbxgq8d
Další informace:
GPS: 49.846973,18.31497095,
S-JTSK: -468336.77 -1100763.00, RUIAN: 3217124

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.