- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme XXXLutz nábytek, síť prodejen nábytku a bytových doplňků XXXLutz a KIKA. Nejsme jen prodejna s nábytkem. Spoluvytváříme zákazníkům domov, prostor k žití. A to je odpovědnost i radost. Chceme, aby byl nákup u nás pohodovým zážitkem jak pro zákazníka, tak pro celý náš tým. Lidé se k nám vrací nejen pro výrobky a servis, ale hlavně pro úsměv a pohodovou atmosféru. Jsme inovativní. Náš sortiment vybíráme tak, abychom zákazníkům dávali nový impuls a neúnavně ho inspirovali aktuálními trendy.
Jsi systematik s perfektním orientačním smyslem, umíš si čas i práci dobře zorganizovat a navrch máš jakoukoliv profesní zkušenost s nábytkem? Potom z Tebe bude skvělý koordinátor dopravy a montáží. Díky Tobě budou mít montážní týmy našich poboček ráno na stole přesný denní plán. Tvá práce bude svižná, systematická a zodpovědná. Za to Tě čeká výjimečně dobrá parta kolegů a pěkný výdělek.
CO BUDEŠ DĚLAT?
Plánovat rozvozy montážním týmům v celé ČR a optimalizovat trasy
Dennodenně komunikovat se zákazníky
Kontrolovat, zda je zboží ze zakázky na skladě a smlouva doplacená
Tvá kancelář bude v Praze na Kolbence
Pracovní doba od pondělí do pátku 9.00 – 18.00
POŽADAVKY
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
Jsi komunikativní, vstřícný/á a přátelský/á – dennodenně budeš mít na telefonu desítky zákazníků
Umíš jednat s lidmi a máš v sobě kus empatie. Ne každý zákazník příjemné vystupování opětuje
Nemusíš být puntíčkář, ale máš rád/a věci v pořádku
Baví Tě kombinovat, synchronizovat a hledat alternativy
Dokážeš se dobře orientovat v prostoru
Máš jakoukoliv profesní zkušenost s nábytkem (např. truhlář, prodavač)
Rozumíš si s počítačem. Stačí základní znalost, vše potřebné Tě naučíme.
NABÍZÍME
CO ZA TO?
Práci s jasným cílem a výsledkem
Fajn kolegy a šéfa, který za Tebou bude stát
Místo ve firmě, kterou jen tak něco nepoloží
Tvé zaškolení nepodceníme, cca měsíc se Ti budou věnovat zkušení kolegové
Věrnostní volno a jubilejní odměny
Půjčení firemní dodávky zdarma
Zaměstnanecké slevy na zboží

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.