- Plný úvazek

Naši společnost tvoří sehraná parta lidí : )
Baví nás komunikovat s lidmi, pomáhat jim s problémy, které mají a nalézat ta nejefektivnější řešení. Na telefonu jsme jako doma a díky práci v týmu máme přehled o všem a známe každý proces v naší firmě. A teď právě hledáme někoho, kdo se k nám hodí!
Předně bys měl vědět, že tě jen tak nehodíme do vody.Ledaže by se nějak zvrhnul firemní večírek :)
Takhle si tě přestavujeme:
Bylo by skvělé, kdybys už měl zkušenost s komunikací se klienty. To nejdůležitější pro nás ale je, abys měl chuť si obchodem pořádně vydělat a dokázal kvůli tomu klienty sám aktivně oslovit. Třeba i tak, že zvedneš telefon a prostě jim zavoláš! Min. ukončené SŠ vzdělání nebo SOU, profesionální vystupování, spolehlivost, odpovědnost, loajalitu, aktivní zájem o profesní a kariérový růst, znalost práce na PC, komunikativnost, týmové spolupráce, chuť osobně se zdokonalovat.
Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí jedné z největších společností v oblasti zprostředkování v ČR, motivační programy a zajímavé soutěže o atraktivní ceny, různorodou práci s jistotou budoucího profesního růstu, velmi nadstandardní mzdové ohodnocení (po zapracování, v průměru (FIX + bonusy).
Co budete dělat:
Komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem o naše produkty, zajištění kompletního servisu a požadavků klienta vyřizování komunikace se stávajícími i novými klienty. Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy a podporovat klientské požadavky, registrovat zákazníky.
Neváhej a pošli nám životopis.Nudit se u nás rozhodně nebudete.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?