- 20 800 – 22 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3 – územně samosprávný celek.
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme referentku/referenta (mzdovou účetní/mzdového účetního) oddělení personální práce a mezd odboru kancelář úřadu.
Doba určitá, po dobu MD, RD, platová třída 10 (v rozmezí od 23 390,--Kč až 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 4 000 do 17 000,-Kč. Nástup dohodou.
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské, popř. středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017.
Požadované znalosti: znalost základů mzdového účetnictví vítána – zaučíme.
Praxe: praxe v oblasti administrativy, finančního nebo mzdové účetnictví výhodou.
Další požadavky, schopnosti: velmi dobrou znalost práce na PC (FLUX výhodou), vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost, časová flexibilita, pečlivost.
Hlavní náplň práce: zpracování mzdového účetnictví, funkce platového referenta, zpracování rozpisu čerpání finančních prostředků pro oddělení účetnictví, atd.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv.
Profesní životopis zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře nejpozději do 22. 11. 2022.
V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení Bc. Petru Nýčovou, tel:. zobrazit tel. číslo .
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.