- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Asistent/ka zákaznického oddělení
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste komunikativní, máte zkušenost se zákaznickým servisem a mluvíte anglicky? Tak hledáme právě Vás! Co bude vaší náplní práce?
- telefonický kontakt se zákazníky a centrálou v zahraničí
- zpracovávání objednávek
- související administrativní činnost
- inventury
- vyřizování reklamací
- fakturace
- dobropisy
Nástup: září 2016
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání
- komunikativní znalost Aj (každodenní využití)
- znalost programu MS Office
- znalost programu SAP (výhodou)
- zkušenost v zákaznickém servisu
BENEFITY:
- Pět týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Jazykové vzdělávání



