- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
UMÍTE SE POSTAVIT K PRÁCI ČELEM?
Pokud ano, máme pro vás volnou Globus „židli” na pozici vedoucího oddělení. Jste naším člověkem, jestliže rádi pracujete s lidmi a poradíte si s organizací a plánováním.
PROČ PŘIJMOUT VÝZVU PRÁVĚ U NÁS
Budete mít kontrolu nad plněním obchodních cílů, ale také nad desítkou zaměstnanců, které je třeba motivovat. Jako vedoucí získáte prostor pro realizaci vlastních nápadů. K odpovídající mzdě a řadě bonusů vám poskytneme velkou míru samostatnosti a odpovědnosti. Z pozice vedoucího oddělení můžete budovat soudržný kolektiv a upevnit přátelské vztahy mezi kolegy.
Poperete se s celkovým chodem oddělení a odpovědností za jeho produktivitu? Jsou vám známy pojmy jako obrat, marže, náklady, ziskovost? Dovedete komunikovat s lidmi? Pokud jste si třikrát odpověděli ano, budeme vaší trefou do černého.
Koho hledáme?
Hledáme člověka, který má zkušenosti z maloobchodu (nejlépe s vedením oddělení nebo většího týmu) organizační schopnosti a proaktivní přístup
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- mzda vždy 11. den v měsíci
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příplatky za víkend
- stravenky v hodnotě 109 Kč
- příspěvek na penzijní připojištění 6000 Kč ročně
- 10% zaměstnanecká sleva na nákup
- roční prémie
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá zaslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?