- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Základní myšlenkou společnosti I.E.T. Reality s.r.o. je zcela nový přístup ke klientům. Komplexní řešení a zlepšení kvality poskytovaných služeb na realitním trhu vyžaduje vysokou odbornost v daném oboru u každého člena naší společnosti. I.E.T. Reality, s.r.o. je realitní a finančně poradenská společnost, která byla založena v roce 1981 v Rakousku pod názvem System Finanz AG, s hlavní působností v oblasti finančního poradenství a kapitálových trhů.
Po dlouhodobém a úspěšném působení této společnosti byla v roce 1998 založena první pobočka v České republice pod názvem I.E.T. Reality, s.r.o.
Dnes působíme v celé ČR s hlavními sídly ve městech Praha, Brno, Olomouc a Ostrava.
Již 24 let s odbornou péčí se staráme o své zákazníky v oblasti kompletních služeb realitní kanceláře, dobrovolných dražeb, elektronických aukcí, výběrových řízeních a finančního poradenství. Klademe hlavně důraz na kompletní realitní servis pro klienta, kde každému zákazníkovi vypracujeme individuální plán realizace při nákupu nebo prodeji nemovitosti, včetně zajištění právních služeb a financování kupní ceny.
NOVĚ OBSAZUJEME a hledáme kolegu nebo kolegyni do našeho dražebního a realitního týmu v Praze.
PROČ DO TOHO S NÁMI JÍT?
I.E.T. Reality, s.r.o. je dražební a realitní společnost s dvacetiletou tradicí s kancelářemi v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci. Vyznačujeme se menším a stabilním kolektivem, který dbá na kvalitu své práce a spokojenost klientů. Většina našich kolegů je ve společnosti již 10 let, což svědčí o stabilitě a propracovaného systému pro obchodníky.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Kompletní zaškolení do realit, dobrovolných dražeb, insolvencí, konkurzů a oddlužení a jejich využití v praxi
Exkluzivní zázemí kanceláří na Praze 6
Nejmodernější technologii pro evidenci klientů – propojení telefonické ústředny s realitním softwarem
Backoffice pro administraci – Vy děláte obchod a my potřebnou administrativu
Vlastní software pro elektronické aukce – plně k dispozici pro naše obchodníky
Zprostředkovatelské smlouvy připravuje dle individuálních potřeb klienta a daného případu
Možnost dalších stálých příjmu přes finanční produkty našich klientů
Soutěže a bonusy
Firemní akce, vánoční večírky, letní akce
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
Profesionální přístup:
Reality nejsou jen o nemovitostech, ale hlavně o lidech a vztazích. Naše obchody jsou založeny na profesionálním přístupu obchodníka a dlouhodobé důvěře klienta
Ochota se učit a být důsledný/á:
Úspěšným se v realitách nestanete přes noc, je zapotřebí pracovitosti, důslednosti a trpělivosti. Trh s nemovitostmi se neustále vyvíjí, a proto je potřeba se neustále vzdělávat a učit se využívat nové technologie.
Pokud Vás zaujala možnost pracovat v dražební a realitní společnosti s dvacetiletou tradicí, tak nás kontaktujte, pošlete svoje CV a domluvíme se na osobní schůzce u nás v kanceláři. Pokud zatím dáváte přednost online kontaktu, tak můžeme domluvit videohovor.
Těšíme se na Vás.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.