- Plný úvazek

Delirest Services s.r.o.
Obchodní manažer/ka - AKVIZICE
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Delirest services s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Vášeň k jídlu nás spojuje již od roku 1991, dělá z nás mistry ve svém oboru a stále nás to baví. Díky skvělým lidem vykonáváme svou práci poctivě a s úsměvem. Naším cílem je spokojenost zákazníků i zaměstnanců.
Máte čich na nové obchodní příležitosti a získávání nových klientů je to, co vás naplňuje?
Rád/a zdoláváte výzvy a nezalknete se ambiciózních cílů?
Máte tah na branku a počáteční NE vás nezastaví?
Nadnárodní společnost Compass Group Czech Republic s.r.o. je členem skupiny Compass Group PLC se sídlem v Londýně, jež působí ve více než 50 zemích světa. Jsme jedničkou na trhu v České republice ve stravování a působíme zde již od roku 1991. Hledáme nyní do našeho týmu šikovného člověka s praxí do obchodního oddělení.
Koho hledáme:
- hledáme kolegu, který především dokáže poslouchat zákazníka a řeší jeho očekávání a potřeby
- hledáme někoho, kdo rozumí tomu, že intenzita, frekvence a kvalita kontaktů jsou základní parametry práce úspěšného obchodníka
- úspěšný uchazeč by měl být schopný pracovat v korporátním prostředí, utvářet si vztahy (interně i externě) v zájmu zapojení všech oddělení potřebných pro přípravu „winning“ návrhů pro naše zákazníky
- zkušenosti s veřejným stravováním jsou velkou výhodou, ne podmínkou, očekáváme však ochotu se v tomto směru realizovat
Gastronomie je náš vesmír, ve kterém buď žiješ nebo vás do něj zasvětíme. V každém případě dostanete plnou podporu našich specialistů tak, abyste mohl plnit svoje cíle a ambice. Tato pozice je o zíkávání nových klientů, od počátečního kontaktu až po podpis smlouvy.
Jste náš člověk, máte-li:
- praxi na obdobné pozici – sektor stravování výhodou
- samostatnou, cílevědomou a vyzrálou osobnost
- ŘP skupiny B a nebojíte se ho použít
- uživatelskou znalost PC – obzvláště znalost excel a powerpoint se vám bude hodit
- komunikační a vyjednávací schopnosti
- schopnost identifikovat klíčové potřeby zákazníka
- orientaci na zákazníka a reprezentativní vystupování
- ochotu cestovat po celé ČR
- angličtinu min. na středně pokročilé úrovni – protože některé nabídky se řeší také v angličtině
- tah na bránu a nebojíte se převzít odpovědnost za plnění strategických plánů společnosti
Na oplátku od nás dostanete:
- zázemí a dlouhodobý pracovní poměr u úspěšné nadnárodní společnosti – zní to jako klišé, ale je to tak, a sami jsme se o tom během posledních dvou let přesvědčili, jak je to fajn, když za tebou stojí silná „matka“.
- spolupráci na HPP s odpovídajícím finančním ohodnocení a samozřejmě provizemi za získané obchodní zakázky
- mzdu na svém účtu vždy nejpozději 5. v měsíce – věříme, že jistota je pro naše kolegy důležitá
- přátelský kolektiv – tým na centrále je moc fajn a oddělení HR se o vás bude také moc pěkně starat
- obrovskou míru seberealizace
- podporu nejen v začátcích, ale i během další společné plavby, protože jsme všichni na jedné lodi a plujeme stejným směrem
- a spoustu dalšího – zvýhodněné stravování, které nám všem moc chutná, 5 týdnů dovolené, strukturovaný program školení, zázemí v moderní budově v Praze, možnost práce na home office
Ještě váháte? Tak čtěte dále:
- jakmile se zapracujete, tak vás nikdo mikromanažerovat nebude, budete si vše plánovat a zodpovídat za výsledky
- dotáhnout takový obchodní případ do zdárného konce není vůbec jednoduché, proto u nás uspějí jen ti nejlepší