
Grafton Recruitment s.r.o.
Sprechen Sie Deutch? Come join the team!
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you speak fluently German and you would like to use your language skills on a daily basis?
Communication with a customer over phone or email is not a problem for you, but you do not want to work in an active call center?
Are you looking for a position that connects administrative work with communication with people?
Then do not hesitate and apply now!
This position is suitable for fresh graduates as well as experienced candidates!
Your main responsibilities will be:
- Contacting customers from Germany or Switzerland (over phone or via email)
- Solving the problems that customers have
- Administrative tasks connected to customer´s orders
- Putting data into the database
- Providing actual and correct information to the database
- Team work
REQUIREMENTS:
- At least High school education
- Perfect knowledge of German language
- Computer literacy
- Great communication skills
- Stress resistance
BENEFITS:
- 5 extra days of paid vacation
- Meal vouchers
- Sick Days
- Team buildings
- Contribution to education