- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Mladá, rostoucí společnost, ALEMAR Food Group a.s., která se zabývá primárně výrobou vysoce kvalitních masových konzerv pro psy, se vydala během roku 2023 primárně na cestu prodejů pomocí B2C kanálu, tj. svých vlastních e-shopů v ČR, SR, AT a DE, plánovaně i PL.
Metodou prodeje od výrobce přímo ke spotřebiteli představujeme zcela unikátní a nejodernější systém nakupování, díky kterému může zákazník získav vysoce kvalitní produkt, ale přitom nemusí platit extrémně vyoskou cenu, jako by tomu bylo v případě, kdy by cenu navyšovali různí meziprodejci, řetězce apod.
Pro značku LOUIE navíc chystáme mobilní aplikaci s možností automatické objednávky, která v praxi bude znamenat, že se objednávka bude automaticky odesílat v nastaveném intervalu sama.
Pro posílení našich B2C prodejů ve všech těchto (a do budoucna i dalších) zemí a pro posílení brandu LOUIE, nyní hledáme zkušeného, kreativního a úspěšného marketingového manažera.
- Určování strategie marketingu a komunikace značky
- Řízení správce e-shopů
- Tvorba některých reklamních a marketingových materiálů
- Komunikace a řízení externích dodavatelů marketingových služeb a materiálů
- Kreativa a další...
- Fantazii, nadšení a hlavně hmatatelné prodejní výsledky
- Posílení povědomí o značce a její popularity
- Zvýšení obratů eshopů
- Snížení PNO
- Nadstandardní platební ohodnocení
- Možnost podílet se na vývoji unikátního projektu
- Práci v příjemném kolektivu
- Možnost stát se patronem komunikační strategie značky
- Možnost osobního i karierního růstu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?