- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
Jsme normální firma s normálními lidmi. Kolegy si mezi sebe nevybíráme podle nabušených životopisů, ale podle toho co mají v sobě. Vládne u nás nadšení z práce a fakt dobrá nálada.
V kanceláři v Pardubicích doplňujeme tým a hledáme nové kolegy. Zajímají nás komunikativní a pozitivní lidi, kteří se chtějí dále rozvíjet, mají obchodního ducha, a je na ně spolehnutí.
Pomáhat našim klientům v situacích, které život přináší a být spolehlivým celoživotním partnerem pro oblast finančního zajištění
Rozvíjet portfolio vlastních klientů
Péče o nové i stávající klienty
Domlouvání a realizace schůzek
Práce je rozmanitá a je s ní spojena jak práce v terénu, tak i administrativa.
Maturitní vysvědčení, ale neboj, známky na něm neřešíme :)
Čistý trestní rejstřík
Řidičský průkaz sk. B
Uživatelskou znalost práce na PC
Příjemné a profesionální vystupování
Ochotu se vzdělávat a něco dokázat
Flexibilní pracovní dobu – organizování času je na TOBĚ
Reálnou možnost velmi nadprůměrného výdělku – ovlivníš jen TY
Vícesložkové odměňování (fix + provize + bonusy + odměna za svěřené klienty)
V průběhu adaptace Tě podpoříme fixní složkou až 480 000 Kč + provize
Skvělý kolektiv a praktickou pomoc manažera nejen při zaškolení
V NN jsme parta, nejen kolegové z práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?