- Zkrácený úvazek
Do našeho kolektivu přijmeme odpovědnou HR asistentku. Náplní práce bude především administrativní činnost, nábor nových zaměstnanců, péče o stávající zaměstnance, komunikace s klienty a office management. Práce je vhodná také pro studenty a absolventy.
Náplň práce:
- zpracování personální agendy – komunikace s účetním a právními zástupci při tvorbě pracovně právních dokumentů, potvrzení o zaměstnání atd.
- příprava a zpracování HR inzerce
- komunikace s uchazeči o zaměstnání, evidence a pohovory
- fakturace + správa faktur v interním systému firmy (příjem, vystavování faktur a evidence)
- odesílání smluv klientům, příjem podepsaných smluv a jejich evidence, komunikace s account managerem
- office management
Co požadujeme:
- zodpovědnost a samostatnost
- bezchybnou češtinu – psanou i mluvenou
- schopnost plnit termíny a plánovat si práci
- spolupráci a aktivní komunikaci s kolegy
- čistý výpis z rejstříku trestů
Co nabízíme:
- DPP/VPP na dobu neurčitou s cílem transformace na HPP
- odpovídající platové ohodnocení
- cca 20 hodin práce týdně s postupným navyšováním
- práci v příjemném kolektivu mladých lidí, kteří se vzájemně motivují a spolupracují
- pracovní místo na Praze 7
Nástup možný ihned