Fakturant/ka - backoffice (asistent/ka) s Excelem

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha  Chodov, Praha
Firma AGS Trade s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Hrubá mzda 26.000 – 32.000 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 1. 12. 2017

Co od Vás očekáváme:

Jsme rychle se rozvíjející společnost AGS Trade. Žádné korporátní prostředí, ale parta mladých lidí s hlavami plnými nápadů. Máme rádi dobře odvedenou práci a prima kolektiv, díky kterému naše pracovní dny utíkají jako o život. Hledáme parťáka, který dokáže spolupracovat s ostatními stejně tak dobře, jako pracovat na vlastní pěst, na pozici fakturant – back office asistent.

Hledáme především člověka 100% spolehlivého, který nebude postrádat nadšení pro práci, smysl pro detail, kreativitu a pečlivost. Jedná se o velmi zodpovědnou práci, která má vliv na celkovou spokojenost velkého množství zákazníků a chod celé kanceláře. Ale nebojte, vše Vám pečlivě vysvětlíme a budeme Vám k ruce po celou dobu zaškolování! :)

JAKÉ BUDE VAŠE POSLÁNÍ?

  • Fakturace (tvorba zálohových i finálních faktur)
  • Kompletní správa benefitních systémů
  • Programování konverzních tabulek pro e-shopy
  • Webová analytika (měření, sběr, sledování a vyhodnocování internetových dat)
  • Správa slevových portálů
  • Administrativní podpora a zajištění agentur (příprava materiálů a podkladů, celková komunikace)
  • Administrativní podpora projektů
  • Tvorba podkladů pro agentury – excelové tabulky, prezentace, cenotvorba, fakturace
  • Úzká spolupráce s klientským centrem společnosti
  • Spolupráce s marketingovým oddělením, příprava podkladů pro kampaně a promo akce

A KDO JSTE VY?

  • Perfektně ovládáte MS Office, především Excel – makra, kontingenční tabulky, programování v Excelu, programování konverzních tabulek pro e-shopy
  • Máte vystudované SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru a výhodou i praxi na obdobné administrativně-organizační pozici
  • Oplýváte analytickým a logickým myšlením
  • Baví Vás nad věcmi přemýšlet, zkoumat je ze všech stran a hledat ta nejlepší řešení
  • Dokážete klientům i ze zasílání faktur vykouzlit příjemnou záležitost, která je pozitivně naladí na další spolupráci s naší společností
  • Vaše znalost anglického jazyka je na pokročilé úrovni
  • Výhodou: máte zkušenosti s účetním systémem (optimálně přímo s Altus Vario)
  • Máte všeobecný přehled a znalost ekonomiky

CO VÁM NA OPLÁTKU NABÍZÍME MY?

  • Pěkné a odpovídající finanční ohodnocení
  • Možnost profesní seberealizace
  • Stabilní a různorodou práci v zavedené společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí a hlavně partu kolegů, kteří si Vás budou vážit
  • Prostor pro Vaše nápady a pro Váš názor – máme rádi lidi, kteří chtějí posouvat věci dál
  • Možnost flexibilní pracovní doby
  • Po zapracování možnost občasné práce z domu (home office)

Budeme moc rádi, pokud nám o sobě napíšete pár vět a pošlete životopis s fotkou, abychom Vás trošku poznali předtím, než se setkáme osobně!

Už teď se těšíme!

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Hlubočepy, Praha
  • Barrandov Studio a.s.
  • 13 900 – 14 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 27. března
Nutně vás hledají
  • Praha
  • Twisto payments a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
včerejší
  • Nové Město, Praha
  • Partners Financial Services, a.s.
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
včerejší
  • Libeň, Praha
  • Lagardere Travel Retail, a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • ...
včerejší
  • Ostrava
  • Nikola Buijsman
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště
Zveřejněno: 18. července
  • Brno
  • Drahozalová Lenka
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
K2 moto s.r.o., Mateřská škola Juarézova, příspěvková organizace, Alternetivo s.r.o., HOBRA - Školník s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Barrandov Studio a.s., K.O. Poradenství, s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., Areklama s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o., AUTO1 Czechia s.r.o., EVROPA realitní kancelář, AZ FLEX, a.s., FLORA 24 s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., CHOBOLA s.r.o., MESSENGER a.s., Talentinno s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., TAXTORRO s.r.o., Česká spořitelna, a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., XXXLutz, DECATHLON z.s., Grau, Kovandová & Partners s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Twisto payments a.s., mBlue Czech, s.r.o., UlovDomov.cz s.r.o., Augustine Management s.r.o., Novitim s.r.o., Diakonie Českobratrské církve evangelické, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., New River International s.r.o., Globus ČR, v.o.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Green Center s.r.o., HACH LANGE s.r.o., Správa služeb hlavního města Prahy, McDonald`s ČR spol. s r.o., Partners Financial Services, a.s., Sprinx Systems,  a.s., Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, Geopur, a.s., Česká pošta, s.p., Hilti ČR spol. s r.o., BREADWAY a.s., Adéla Bártová, Amazing Medical, s.r.o., OMNITRON s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., NEIRO, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Food Delivery International s.r.o., GOLD GROUP s.r.o., EP ENERGY TRADING, a.s., Job Camere CZ s.r.o., LEPŠÍ PRÁCE s.r.o., RYXOO UNIVERSAL s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., LKQ CZ s.r.o., HalfPrice, Klikpojisteni.cz, s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Hagleitner Hygiene Česko s.r.o., Generální finanční ředitelství

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dopravce / Dopravkyně, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Webmaster, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Florista / Floristka, Zahradník / Zahradnice, Dekoratér / Dekoratérka, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Prodejce / prodejkyně vozů, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Braník, Praha 6 - Bubeneč, Praha 10 - Záběhlice, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 4 - Chodov, Praha 4 - Michle, Praha 2 - Vinohrady, Praha 7 - Holešovice, Praha 4 - Kamýk, Praha 3 - Žižkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 1 - Nové Město, Praha 1 - Staré Město, Praha 5 - Stodůlky, Praha 8 - Karlín, Praha 9 - Černý Most, Praha 10 - Vršovice, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Malešice, Praha 6 - Vokovice, Praha 4 - Nusle, Praha 8 - Libeň, Praha 5 - Smíchov, Praha 9 - Horní Počernice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 4 - Modřany, Praha 9 - Běchovice, Praha 5 - Lipence, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 6 - Veleslavín, Vysočany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu.

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

Dohoda o pracovní činnosti a vše, co vás zajímá

V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.

administrativní agentury AJ akce analytik analytika asistent back office backoffice benefit den ekonom flexibilní hledám hledat hodnocení home office IT kancelář komunikace marketing měření možnost náplň práce Office ohodnocení pečlivost podpora práce práce z domu pracovní pracovní dny pracovní prostředí práva prostředí sledování SOU spokojenost společnost společnosti spolupráce správa stabilní účetní všeobecný vzdělání zkušenosti znalost životopis administrativní podpora agent anglické dny doby fakturant finanční jazyk kampaně kolektiv korporát korporátní kov materiál myšlení náplň oddělení Ostatní portál PR pracovní doby prezentace profesní program projekt příjemné příjemné pracovní prostředí příprava řešení spokojen systém tvorba z domu zákazník zasílání zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena