Hledáme nové majitele našich poboček ve všech krajích ČR
- Celá ČR
- EVROPA realitní kancelář
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Praha |
Firma | People Place & Partners a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Marketing, reklama, média a PR |
Min. vzdělání | Bakalářské |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Scope of employment:
The Central Promotion Coordinator manages all central POS/merchandising materials & central Promotion/Special Packs initiated by Marketing and in cooperation with Procurement, Customer Service & Logistics, Suppliers and Country teams across Europe.
Key responsibilities:
Manage the POS ordering process (master data setup, PO creation and release).
Manage agreed timelines and ensure all suppliers deliver according to plan. Communicate changes to timelines to everyone involved.
Define and monitor safety stocks, order lead times and order quantities for POS materials.
Track actual deliveries against forecasted/requested quantities and follow-up on gaps with subsidiaries and Marketing.
Collecting & consolidating the needs from the countries.
Provide regular reporting on POS stock levels, obsolescence reserve, scrapping and related financial impact.
Actively contribute in Promotional Planning Coordination meetings by providing updates on POS materials delivery plans.
Working with Indirect Procurement and Marketing lead to select suppliers and place the order of the items.
Ensuring the full master data of promotional materials for Europe in SAP R3 is set up correctly and in time.
Track and report Central POP/Promotional SKU inventory vs. country uptake & forecast. Identify re-order needs when arise.
Requirements:
Bachelor degree, preferably in Marketing.
Computer-savvy, including basic skills in Excel.
Fluent in English (both spoken and written).
Financial and business understanding.
Team player, flexible and hand-on.
Analytical thinking and decision making.
Able to work independently.
Communicate effectively.
Consumer and customer focus.
Cross organizational collaboration.
We offer:
Very competitive remuneration package.
Corporate benefits package.
Interesting work in multinational environment.
Prague central location.
Modern office premises.
Potential of career development within global structure.
Every day use of foreign languages.
Team-building activities and social events.
Free refreshment on the working place.
Friendly and dynamic work environment.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.
Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje