Manažer pro rozvoj obchodu

Boskovice
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme TextilEco a.s. – největší sběratel a zpracovatel použitého textilu v ČR a na západním Slovensku. Denně udržujeme v oběhu tuny oblečení a naším produktem jsou textilní suroviny a materiálové frakce, které dodáváme odběratelům v ČR i zahraničí.

Hledáme zkušeného obchodníka, který nám pomůže růst na mezinárodních trzích.

Náplň práce:

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitosti v ČR i zahraničí
  • Oslovování výrobních a průmyslových firem, které zpracovávají textilní suroviny
  • Vyjednávání obchodních podmínek a uzavírání kontraktů (CZ i ENG)
  • Prodej materiálových frakcí a surovin – B2B obchod
  • Tvorba cenových nabídek, prezentací a produktových podkladů
  • Odpovědnost za plnění obchodního plánu a růst obratu
  • Spolupráce s výrobou, logistikou a vedením společnosti
  • Příprava průběžných přehledů a reportování výsledků vedení (tonáže, obrat, noví zákazníci,...)

Co od Vás očekáváme:

  • Prokazatelné zkušenosti v B2B obchodu (oblast výroby a průmyslu výhodou)
  • Výbornou angličtinu – budete jednat se zahraničními partnery
  • Tah na branku a schopnost uzavírat obchody
  • Silné prezentační dovednosti
  • Samostatnost a proaktivní přístup
  • Řidičský průkaz sk. B 
  • Zkušenosti s exportem a mezinárodním obchodem výhodou
  • Znalost dalšího cizího jazyka výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Fixní mzda + atraktivní provizní systém
  • Možnost růstu v rámci mezinárodních aktivit firmy
  • Zázemí stabilní české společnosti s dlouhodobou vizí
  • Nástup možný ihned / dle dohody

Chcete do toho jít s námi? Pošlete nám svůj životopis ideálně v CZ i ENG.

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Sídlo firmy

TextilEco a.s.
Palackého 715/15
110 00 Praha

IČO: 28101766
Datová schránka: xu7f22y
Další informace:
GPS: 50.080845,14.423977,
S-JTSK: -742716.82 -1043768.69, RUIAN: 21705054

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?