- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky a již 18 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele ocenění od Člověka v tísni a Great Place To Work!
Hledáme posilu do našeho sehraného týmu zákaznického servisu, kde telefonicky zodpovídáme dotazy našich klientů a pomáháme jim řešit různé situace.
Hledáme k sobě kolegu/yni, který umí dobře komunikovat, nebojí se mluvit po telefonu a má chuť pomáhat. Důležitá je také chuť naučit se vše potřebné o našich finančních produktech pro poskytnutí profesionální péče klientům.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.