- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Koho hledáme?
Kolegu nebo kolegyni, který/á je spolehlivý/á, samostatný/á, má chuť komunikovat s lidmi a má příjemný hlasový projev.
Nástup ihned nebo dle vašich možností.
Co u nás budete dělat?
Slibujeme, že se nebudete nudit. Budete po telefonu řešit různorodé dotazy našich zákazníků a vyhledávat řešení.
Budete pracovat s počítačem a komunikovat s klienty.
Máme už dlouholeté zkušenosti s poskytováním informací a zákazníci se k nám rádi s dotazy vrací. Všechno Vás naučíme a zkušenější kolegové vždycky rádi poradí s komplikovanějšími dotazy.
Co od vás očekáváme?
Praxe není potřeba, vše Vás rádi naučíme.
Příjemný hlasový projev – schopnost komunikovat se zákazníky v bezchybné češtině.
Časovou flexibilitu – práce na směnný režim (směny víte měsíc dopředu a máte možnost nastavení směn ovlivnit).
Velmi dobrou znalost práce na počítači (především rychlá orientace na internetu, rychlé psaní na klávesnici).
Co vám můžeme nabídnout?
Práci na dohodu o pracovní činnosti nebo na hlavní pracovní poměr.
Základní mzdu k tomu prémie podle Vašeho pracovního výkonu (i pro zaměstnance, kteří u nás jsou na brigádě!)
Jsme fér a vážíme si práce svých lidí, umíme ocenit schopnosti, nasazení a výsledky.
Příjemné přátelské pracovní prostředí v moderní budově.
Kvalitní zaškolení a neustálé zdokonalování komunikačních dovedností.
Vynikající dopravní dostupnost – cca 3 min od vlakového a autobusového nádraží v Kolíně.
Po nástupu na HPP máme tyto zaměstnanecké benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky, shell karta, multisport karta, příspěvek na nákup mobilního telefonu, výhodné tarify pro mobilní volání i internet, firemní akce, možnost dalšího vzdělávání a další.
Zaměstnaecké výhody:
finanční prémie, 5 týdnů dovolené, stravenky, shell karta, multisport karta, příspěvek na nákup mobilního telefonu, výhodné tarify pro mobilní volání i internet, firemní akce, možnost dalšího vzdělávání a další.
První kontakt:
e-mailem: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?