- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám zkušený Business Analytik pro CRM, pomůžete nám v řízení analytických projektů a udržet naše CRM oddělení vždy o krok napřed.
Co Vás čeká
Na této pozici metodicky povedete tým dvou kolegů a budete odpovědní za plánování kapacit a jejich zastupitelnost. S vášní pro data a jejich interpretaci připravíte důkladné datové podklady pro marketingové kampaně, zajistíte konsolidaci dat a dohlídnete na jejich čistotu. Vaše analytické schopnosti a iniciativní přístup umožní efektivní vyhodnocování cílených aktivit, což poskytne firmě konkurenční výhodu.
Vaší hlavní náplní bude vyhodnocovat, interpretovat data a prezentovat je vedení společnosti, což přispěje k inovacím a strategickému rozvoji věrnostního programu. Vaše práce zahrnuje nastavování reportingu v Power BI, přípravu personalizovaných kuponů pro zákazníky a aktivní podíl na hledání nových prodejních příležitostí.
Co očekáváme
Ideální kandidát se zkušeností s věrnostním programem a smyslem pro analýzu dat. Pokud chcete využívat a rozvíjet své dovednosti k tomu, aby společnost rostla, a chcete se neustále zlepšovat, hledáme právě vás.
Férová mzda a řada dalších výhod
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?